sunnuntai 11. marraskuuta 2007

Mitä se taas touhuaa....

Jotain outoa on meneillään, aina en itsekään tiedä mitä olen tekemässä...

Ehkä keksin näillekin jossain vaiheessa käyttöä. Kuvissa on siis sukanvarsia...

Mutta jotain valmistunuttakin on, kuvat sain vasta otettua. Laiskuus...

Perussukat isälle ihan muuten vaan. Lankoina tummanruskea seiskaveikka sekä mikälie_lidlin-lanka raidoissa. Sukat sujahtavat suunnilleen 44-45 koipiin...

Tuolla lokakuun lopulla laitoin meemintynkää, joka alkoi jotensakin näin: "Mieti 3 kuvaa jotka tahtoisit nähdä. Asioita kodissani..." Amarok oli IhanItsen kautta yv:llä pistänyt seuraavanlaista viestiä:
1. paikka jossa tykkäät eniten olla (esim nurkkaus johon tunnet kovaa vetoa kun pitää neuloa/lukea kirjaa/oleskella)
2. näkymä, joka saattaa vuosienkin jälkeen pysäyttää ja laittaa miettimään (miettimään mitä? ihan sama! vaikka että "hitto mun pitää sisustaa uudelleen" tai ihan vaan elämää yleensä )
3. lempparimattosi, jos sulla sellaista on, tai ylipäänsä lemppari kodinsisustustekstiili
Tiedän että täällä muitakin käy, blogilistan mukaan tilaajiakin on 8 ja laskurin numerot vaihtuvat tasaisen epätasaiseen tahtiin. Pistäkää nyt ihmeessä sinne jotain ideaa, olisi niin kovin kiva päästä jo kuvaamaan... :)

1 kommentti:

Oranssi kirjoitti...

Minä olen tilaaja. ;-) Jokaisen päivityksen kurkkaan. En tuntenut omaksi tuota valokuvajuttua, kun itse olen vähän syrjäytynyt, pidän sotkuisen kotini yksityispaikkana, jota en ainakaan valokuvaisi, ja siksi on vaikea ymmärtää että muille se on luontevaa ja mieluista.

Neulontapaikkasi ja maisema keittiön ikkunasta voisi olla kivat kohteet. Ja vaikka kirjahylly.