sunnuntai 7. joulukuuta 2008

Illan virkku, aamun torkku.

Sainpa minäkin kirjaimen, kun pyysin.
Irwin Goodman: Olen vaippaikäisestä asti kuunnellut Irwiniä ja aina tykännyt. Irwiniä kuunnellessa tulee aina kotoinen olo. Myöskin isukin muistotilaisuudessa kuunneltiin Irwiniä. Suosittelen kuuntelemaan tämän.
Ilmaisjakelulehdet: Ei ilmaisjakelulehtiä, kiitos -lappu on kiinni postilaatikossa, vaan silti aina ajoittain niitä ilmestyy laatikkoon. En tykkää, mutta eroonkaan ei ilmeisesti pääse.
Iguaanit: Tykkään iguaaneista, ovat ehkä kauneinpia liskoja mitä tiedän. Muutamaan olen päässyt henkilökohtaisesti tutustumaankin. Joskus sitten, kun asun isommassa asunnossa, haluan oman iguaanin.


Ilmastointiteippi: Jeesusteippi tuttujen kesken. Ehdoton, ilman ei voi elää! Uskon vakaasti, että kaiken voi korjata jeesusteipillä.
Iltavirkku: Jep, sellainen olen. Millään en iltaisin malttaisi sänkyyn mennä, ja monesi tuleekin valvottua pitkälle yöhön. Aamulla tykkäisin nukkua pitkään, mutta ei onnistu tässä talossa...
Itku: Olen ihan toivoton itkupilli! Lassieta en voi kuvitellakaan katsovani, tai vesiputous ei tyrehtyisi ikuna. Leijonakuningaskin itkettää...
Ihaa: Ihaa on ehdoton lempparini Nalle Puhista. Välillä tuntuu kuin olisin yhtä epäonninen kuin Ihaa. Omistan myös muutaman Ihaa-pehmolelun.

Itsepäisyys: Är, olen välillä ehkä liiankin itsepäinen. Itsepäisyys voi olla hyväkin piirre, mutta mulla tuntuu välillä menevän vähän yli.
Independence day: Loistava elokuva! Pakko katsoa kerran vuodessa.
Kerro, jos haluat kirjaimen. Ylimääräisiä löytyy.


2 kommenttia:

Oranssi kirjoitti...

Pitäisköhän munkin, kun oon lukenu muilta niin monta kirjainjuttua?

Siis saa paiskata kirjaimella, jos varastoa kerran on.

Arteeni kirjoitti...

Kiva kun tartuit kirjaimeen :D