lauantai 31. tammikuuta 2009

Tammikuun luetut kirjat.

Sain tuossa yhtenä päivänä idean. Aion kuukausittain merkitä muistiin lukemani kirjat, jotta sitten loppuvuodesta voisin tarkastella koska on luettu enemmän ja koska vähemmän.
Mulla lukeminen on aina ollut kausittaista, mutta aikaisemmin en ole sen tarkemmin miettinyt miten nämä kaudet jakautuvat eri vuoden aikoihin...
Lisäksi mua kiinnostaa tarkkailla millaisia kirjoja minäkin vuodenaikana tulee eniten luettua.
Tässäpä siis tammikuun luetut kirjat, joita on suorastaan nolon vähän:
  • George Orwell: Vuonna 1984
  • Michael Connelly: Mustempi kuin yö
  • Philip K. Dick: Valis


Jotta ei olisi aivan kuvaton postaus, tässä kuva viikon takaa. Mulla oli kaverin koira päivän hoidossa, kissat tyytyivät tarkkailemaan omituista otusta ikkunalaudalta.
Ja joo, nuo ikkunan karmit ja kaikki on kamalassa kunnossa, mut ei oo mun vikani. Olivat tuollaiset jo kun muutin tähän. Sanoin itse sillon vuokranantajalle ettei tarvi rempata kämppää ennen mua, remppaa vasta sitten kun muutan pois.

Ei kommentteja: