maanantai 18. toukokuuta 2009

Oletteko...

...ikinä kuulleet aikuisen miehen hihittävän lähes hysteerisenä?
Minä kuulin eilen.
Syy on tässä:
Eräs ystäväni oli ihana ja osti minulle kaasunaamarin. (Kiitos Taina, maksan takaisin heti rahapäivänä!)
Tiesi, että olen semmoista halunnut.
Super-onnellisena lähdin naamaria esittelemään Lemmylle, joka istui muutamaan naapurin kanssa takapihalla.
Kun kaivoin naamarin esiin laukusta, alkoi yksi naapureista hihittämään.
Taisivat pitää minua hieman hulluna.
Tahdon vielä muutaman kaasunaamarin tämän kaveriksi, ainakin yhden sellaisen missä on se letku. Jonkun hyvän paikankin tälle ja niille tuleville tarvitsisin, pitänee varmaan ostaa joku vanha lasiovinen kaappi.
Kaasunaamarin mukana tuli laukku, molemmat ovat Suomen Armeijan vanhoja tavaroita.
Ihastuin myös laukkuun, en vain tiedä raaskinko sitä käyttää.
Toissapäivänä sain tältä samaiselta ystävältäni kaksi vanhaa herätyskelloa.
Keskimmäisen kellon olen saanut muutama vuosi sitten Lemmyltä, reunimmaiset sain ystävältäni. Eivät kai sopineet täydellisesti hänen kokoelmaansa, minulle sopivat mainiosti. Tahdon näitä lisää!


Koska mulla ei nyt muutakaan asiaa ole, laitan tähän loppuun vielä muutaman kuvan.

Loimijoki auringon laskiessa:

Varjoja rappukäytävän seinällä:

Ei kommentteja: